۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۹:۳۹

طی ۱۳ روز اخیر؛

جمعیت هلال احمر اصفهان ۲۱۳ عملیات امداد و نجات انجام داده است

جمعیت هلال احمر اصفهان ۲۱۳ عملیات امداد و نجات انجام داده است

اصفهان- مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان اصفهان گفت: جمعیت هلال احمر اصفهان طی ۱۳ روز اخیر تعداد ۲۱۳ مورد عملیات انجام داده است.

محمد نوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمار عملکرد هلال احمر استان اصفهان از ۲۴ اسفند ماه تا ۸ فروردین اظهار داشت: در بخش معاونت امداد و نجات در این بازه زمانی تعداد ۲۱۳ مورد عملیات انجام شده است.

وی افزود: از این تعداد ۹۵ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند، ۱۷۷ نفر نیز نجات یافتند و ۱۳۳ نفر نیز در پایگاه‌های هلال احمر اسکان یافتند و ۱۱ نفر نیز رهاسازی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به اینکه در معاونت جوانان نیز طی ۱۳ روز اخیر ۹ هزار و ۵۴۵ نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت بهره‌مند شدند، ادامه داد: ۳ هزار و ۶۵۸ نفر نیز از خدمات اکیپ سحاب استفاده کردند.

وی با بیان اینکه چهار هزار و ۹۷۵ کودک نیز از فضای دوستانه کودک بهره مند شدند، تصریح کرد: ۲۸ هزار و ۴۵۴ نفر نیز به پست‌های ثابت هلال احمر اصفهان مراجعه کردند.

متقی با بیان اینکه در معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی نیز سه هزار و ۱۲ نفر به مرکز توانبخشی مراجعه کردند، ادامه داد: سه هزار و ۶۸ نفر نیز به داروخانه هلال احمر استان اصفهان مراجعه کردند.

وی تصریح کرد: همچنین در این بازه زمانی چهار هزار و ۶۸۶ بسته معیشتی به افراد نیازمند هدیه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در این مدت نیز ۳ هزار و ۵۰۸ هزار نفر تحت آموزش در پست‌های نوروزی و پایگاه‌ها قرار گرفتند.

کد خبر 5742811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha